Výsledky vyhledávání

  1. Analýza chybných názorov stredoškolákov na javy z bežného života z oblasti fyzikálnej chémie / Ján Reguli .
    In: Aktuální otázky výuky chemie [373 s.]. ISBN 80-7041-437-5 Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 325-328 .
    článek

    článek

  2. Co je na podvádění ve škole vlastně špatného? / Jana Vrbová .
    In: Humanizace ve výchově a vzdělávání [229 s.]. ISBN 978-80-7435-068-9 (brož.) Humanizace ve výchově a vzdělávání - východiska, možnosti a meze. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 156-165 .
    článek

    článek

  3. Jak preferují žáci školní prostředí? / Leona Dolejšová, Stanislav Pelcák .
    In: Socialia 2002 [300 s.]. ISBN 80-7041-557-6 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 50-55 .
    článek

    článek

  4. Junior schools students´expectations towards computer studies education / Mirosław Frejman .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [215 s.]. ISBN 978-80-7041-764-5 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. s. 66-72 .
    článek

    článek

  5. The phenomenon of rivalry in the "rat race" in the opinions of the students of zielona gora university / Jarosław Bąbka .
    In: Socialia 2010 [457 s.]. ISBN 978-80-7435-091-7 (brož.) Socialia 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 62-69 : 1 graf, 4 tab. .
    článek

    článek

  6. Postoje žáků zvláštních škol k problematice partnerství, manželství a rodičovství / Anna Dandová .
    In: Rodinná a sexuální výchova [154 s.]. ISBN 80-7041-317-4. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 89-90 .
    článek

    článek

  7. Postoje žáků zvláštních škol k problematice partnerství, manželství a rodičovství / Anna Dandová .
    In: Socialia 2001 [222 s.]. ISBN 80-7041-113-9 Socialia 2001. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 29-32 .
    článek

    článek

  8. Využití e-learningu ve vysokoškolské výuce z pohledu studentů a vyučujících / Petra Poulová .
    In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2003 [323 s. +]. ISBN 80-7041-965-2 E-learning 2003. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 262-273 : 8 grafů .
    článek

    článek