Výsledky vyhledávání

  1. Alchymie internetového úspěchu / Richard Ruibar . Kralice na Hané : Computer Media, 2005 . 156 s . ISBN 80-86686-53-1 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. The art of social media : power tips for power users / Guy Kawasaki and Peg Fitzpatrick  New York : Portfolio/Penguin, 2014 . xii, 196 stran . ISBN 978-1-59184-807-3 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  3. Direct marketing / Edward Nash ; [z anglického originálu ... přeložil Vilém Jungmann] Praxe manažera . Praha : Computer Press, 2003 . xiv, 604 s . ISBN 80-7226-838-4 : .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
  4. E-commerce : implementing global marketing strategies / Bohdan O. Szuprowicz . Charleston : Computer Technology Research, 1999 . x, 240 s . ISBN 1-56607-065-1 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Game on : energize your business with social media games / Jon Radoff . Indianapolis : Wiley, c2011 . xxxix, 390 s . ISBN 978-0-470-93626-9 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Google Analytics : podrobný průvodce webovými statistikami / Brian Clifton ; [překlad Lukáš Krejčí] . Brno : Computer Press, 2009 . 334 s . ISBN 978-80-251-2231-0 (brož.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
  7. Handbook on E-marketing for tourism destinations . Madrid : World Tourism Organization and European Travel Commission, c2008 . xxiv, 278 s . ISBN 978-92-844-1276-1 (UNWTO). ISBN 978-92-990050-1-9 (ETC) .   [2, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
  8. Internetový marketing / Viktor Janouch . V Brně : Computer Press, 2014 . 376 stran . ISBN 978-80-251-4311-7 (brožováno) .   [3, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0030
    Internetový marketing

    kniha

  9. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2010 . 304 s . ISBN 978-80-251-2795-7 (brož.) .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně0010
  10. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti / Martina Blažková . Praha : Grada, 2005 . 156 s . ISBN 80-247-1095-1 (brož.) .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020