Výsledky vyhledávání

  1. How do firms in Slovakia use new trends in marketing communication : viral marketing = Ako firmy na Slovensku využívajú nové trendy v marketingovej komunikácii : virálny marketing / Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 191-199 .
    článek

    článek

  2. Internal and online marketing communication of Czech companies / Zdeněk Smutný, Radim Čermák, Martin Tománek .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [353 stran]. ISBN 978-80-7435-550-9. S. 192-198 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_5.pdf .
    článek

    článek

  3. Internetový marketing / Roman Malo .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 61-65 : il. .
    článek

    článek

  4. Komunikačný mix kamenných a internetových parfumérií = The communication mix of brick and internet perfume shops / Simona Muchová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 147-153 .
    článek

    článek

  5. Marketingové využitie vzťahov na Facebooku = Use of marketing in Facebook relationships / Monika Rolková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 209-216 .
    článek

    článek

  6. Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu = Possibilities of demographic segmentation for targeting of internet advertising / Václav Stříteský .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 165-172 .
    článek

    článek

  7. On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010 = On-line tools in the US Senate campaign 2010 / Pavel Kovařík .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 182-190 .
    článek

    článek

  8. Sociální média jako budoucnost internetového marketingu = The social mediums such as a future of internet marketing / Veronika Svatošová .
    In: Hradecké ekonomické dny 2011 [405 s.]. ISBN 978-80-7435-100-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 321-325 : 1 graf . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2011_1.pdf .
    článek

    článek

  9. Vážná hudba na internetu = Classical music on Internet / Radim Bačuvčík .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 140-146 .
    článek

    článek

  10. Vstupní elektronický program pro studenty prvních ročníků na FIM UHK = Entrance electronic program for first year students at FIM UHK / Věra Strnadová, Petr Voborník .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 130-136 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .
    článek

    článek