Výsledky vyhledávání

  1. Learning and teaching around the world : comparative and international studies in primary education / edited by Kimberly Safford and Liz Chamberlain  London : Routledge, Taylor & Francis Group ; Milton Keynes : Open University, 2019 . xiv, 233 stran . ISBN 978-1-138-48521-1 (brožováno). ISBN 9781138485204 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  2. Coping with dyslexia, dysgraphia and ADHD : a global perspective / Catherine McBride  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2019 . x, 241 stran . ISBN 978-1-138-06967-1 (brožováno). ISBN 978-1-138-06966-4 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  3. Using feedback to improve learning / Maria Araceli Ruiz-Primo and Susan M. Brookhart  New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xii, 141 stran . ISBN 978-1-138-64657-5 (brožováno). ISBN 978-1-138-64656-8 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  4. Developing feedback for pupil learning : teaching, learning and assessment in schools / Ruth Dann  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . viii, 155 stran . ISBN 978-1-138-68102-6 (brožováno). ISBN 978-1-138-68101-9 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Developing feedback for pupil learning

    kniha

  5. Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation / Heidi Andrade and Margaret Heritage  New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xii, 127 stran . ISBN 978-1-138-65303-0 (brožováno). ISBN 978-1-138-65300-9 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  6. Teaching in the fourth industrial revolution : standing at the precipice / Armand Doucet, Jelmer Evers, Elisa Guerra, Nadia Lopez, Michael Soskil and Koen Timmers  London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xxviii, 162 stran . ISBN 978-1-138-48323-1 (brožováno). ISBN 978-1-138-48324-8 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Teaching in the fourth industrial revolution

    kniha

  7. Laura Bridgman : the story of an opened door / by Laura E. Richards ; prefatory note by William H. Burnham  New York : D. Appleton & Company, 1928 . xx, 154 stran . ISBN 978-0-666-99957-3 (reprint : Forgotten Books) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    kniha

    kniha

  8. Kooperatives Lehren und Lernen lernen : Kreativität entfalten anhand kooperativer Lernprozesse / Helmut Wehr, Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg.)  Friedberg : Brigg Verlag, 2018 . 367 stran . ISBN 978-3-95660-006-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  9. Lerndialog statt Noten : neue Formen der Leistungsbeurteilung / Felix Winter  Weinheim : Beltz, 2018 . 278 stran . ISBN 978-3-407-25798-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  10. The skillful teacher : the comprehensive resource for improving teaching and learning / Jon Saphier, Mary Ann Haley-Speca, Robert Gower  Acton, MA : Research for Better Teaching, Inc., [2018]  ©2018 . ix, 658 stran . ISBN 978-1-886822-61-0 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha