Výsledky vyhledávání

  1. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) .   [4, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0030
    Prezenčně1000
  2. Building data mining applications for CRM / Alex Berson, Stephen Smith, Kurt Thearling . New York : McGraw-Hill, c2000 . xxvii, 510 s . ISBN 0-07-134444-6 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. 3.Buzz

    Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [5, z toho volných 4, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Prezenčně1000
  4. 4.Buzz

    Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Cisco network design solutions for small-medium businesses / Peter Rybaczyk . Indianapolis : Cisco Press, c2005 . xix, 308 s . ISBN 1-58705-534-1 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. 6.CRM

    CRM : řízení vztahů se zákazníky / Vít Chlebovský . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 190 s . ISBN 80-251-0798-1 (váz.) : .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
  7. CRM v podnikových procesech / Dita Hommerová . Praha : Grada, 2012 . 134 s . ISBN 978-80-247-4388-2 (váz.) .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
  8. Customer-centric knowledge management : concepts and applications / Minwir Mallouh Al-Shammari [editor] . Hershey : Information Science Reference, 2012 [sic.] . xv, 315 s . ISBN 978-1-61350-089-7 (váz.). ISBN 978-1-613-50091-0 (print & perpetual access) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Customer relationship management : a database approach / V. Kumar, Werner J. Reinartz . Hoboken : John Wiley & Sons, c2006 . xxiv, 323 s . ISBN 0-471-27133-0 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  10. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500