Výsledky vyhledávání

  1. Customer-centric knowledge management : concepts and applications / Minwir Mallouh Al-Shammari [editor] . Hershey : Information Science Reference, 2012 [sic.] . xv, 315 s . ISBN 978-1-61350-089-7 (váz.). ISBN 978-1-613-50091-0 (print & perpetual access) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100

  2. CRM v podnikových procesech / Dita Hommerová . Praha : Grada, 2012 . 134 s . ISBN 978-80-247-4388-2 (váz.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110

  3. Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu / Vladimír Kuchař . Brno : BizBooks, 2012 . 176 s . ISBN 978-80-265-0024-7 (brož.) .   [14, z toho volných 11, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01120
    Prezenčně1000

  4. Game on : energize your business with social media games / Jon Radoff . Indianapolis : Wiley, c2011 . xxxix, 390 s . ISBN 978-0-470-93626-9 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100

  5. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500

  6. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků / David Meerman Scott ; [z anglického originálu ... přeložila Jitka Plchotová] . Brno : Zoner Press, 2008 . 272 s . ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.) : .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110

  7. Relationship marketing and customer relationship management / editors Annekie Brink, Adele Berndt . Lansdowne : Juta, 2008 . 216 s . ISBN 978-0-70217-739-2 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200

  8. Implementing CRM : from technology to knowledge / Leslie Willcocks and David Finnegan . Chichester : Wiley, c2007 . xiii, 327 s . ISBN 978-0-470-06526-6 (váz.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010

  9. Marketing management : [z anglického originálu ... přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] / Philip Kotler, Kevin Lane Keller . Praha : Grada, 2007 . 788 s . ISBN 978-80-247-1359-5 : .   [8, z toho volných 0, prezenčně 1, délka fronty rezervací 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0070
    Prezenčně1000

  10. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) .   [4, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0120
    Prezenčně1000