Výsledky vyhledávání

  1. Maximizing, satisficing, and consumer loaylty / Michal Ďuriník .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 [457 s.]. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-633-9. S. 177-183 (tištěný sborník), s. 183-189 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf .
    článek

    článek


  2. Customer relationship management in service oriented organizations / Sylvie Formánková, Pavla Vondráková, Andrea Hrdličková .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [373 stran]. ISBN 978-80-7435-549-3. S. 133-139 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_4.pdf .
    článek

    článek


  3. Výsledky výzkumu řízení vztahů se zákazníky ve vybraných firmách = The results of researches of customer relationship management in the selected companies / Jan Němeček .
    In: Hradecké ekonomické dny 2012 [322 s.]. ISBN 978-80-7435-171-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 212-216 : 1 tab. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_1.pdf .
    článek

    článek


  4. CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy / Radim Keřt .
    In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 326-330 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf .
    článek

    článek


  5. Podporující marketingové činnosti v podniku / Dita Hommerová .
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 26 .
    článek

    článek


  6. Customer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb / Radim Keřt .
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 30 .
    článek

    článek


  7. Spokojenost a loajalita zákazníků / Lukáš Volša .
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 46 .
    článek

    článek


  8. Řízení vztahů se zákazníky / Hana Šrámková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Hradecké ekonomické dny 2005. s. 260-264 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2005.pdf .
    článek

    článek