Výsledky vyhledávání

  1. Malý slovník marketingu . Karviná : ECOMIX-OK, 1994 . 158s . ISBN 80-901546-4-6 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Malý výkladový slovník marketingu / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : A plus, 1999 . 168 s . ISBN 80-902514-1-2 : .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  3. Německo-český slovník marketingových výrazů . Bratislava : Uniapress, 1991 . 78 s . ISBN 80-85313-27-8 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Slovník marketingu / Mark N. Clemente ; [z anglického originálu ... přeložili Vilém Jungmann, Libuše Mohelská] . Brno : Computer Press . v, 378 s . ISBN 80-251-0228-9 .   [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000