Výsledky vyhledávání

  1. ACD/ChemSketch jako efektivní prostředek výuky chemie na střední škole = ACD/ChemSketch as an effective tool for teaching chemistry in high school / Hana Mahnelová .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 365-371 : il. .
    článek

    článek

  2. Aplikace sekvenční metody optimalizace na edukační chemický experiment = The application of a sequential optimization method to a school chemical experiment / Martin Adamec .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 15-16 .
    článek

    článek

  3. Badanie wyobrażeń uczniów dotyczących budowy materii poprzez ich obrazowanie / Małgorzata Nodzyńska .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 93-98 .
    článek

    článek

  4. Basic chemical concepts : methodological aspects of teaching and learning some cases from past to present / Darinka Sikosek .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 63-73 : il. .
    článek

    článek

  5. Development and evaluation of classification of chemical calculations at basic and secondary levels of chemistry education / Livija Tomina, Aira Krumina .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 275-288 : 3 tab., il. .
    článek

    článek

  6. Didaktické a komunikativní dovednosti v přípravě budoucích učitelů chemie / Svatoš Tomáš, Holý Ivan .
    In: Didaktika v pregraduální přípravě učitelů a její vztah k praxi. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Didaktika v pregraduální přípravě učitelů a její vztah k praxi. s. 19-28 .
    článek

    článek

  7. Didaktické možnosti kvantitatívnych chemických experimentov / Anna Tóthová - Miroslav Prokša .
    In: Aktuální otázky výuky chemie [373 s.]. ISBN 80-7041-437-5 Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 239-242 : 6 obr. .
    článek

    článek

  8. Dominanty razvitija chimičeskogo obrazovanija i didaktiki chimii v XXI veke = Dominants and tendencies of development of chemical education and didactic of chemistry / Ninel Kuznecova .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 73-82 .
    článek

    článek

  9. Efektivita využívání pracovního sešitu z chemie u žáků při řešení problémových učebních úloh s chemickou tematikou (pedagogický experiment) = The effectiveness by using of workbook for chemistry education by solution of problem tasks with chemical topics (pedagogical experiment) / Aleš Chupáč .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 205-212 : 4 tab., 1 graf .
    článek

    článek

  10. Efektywność gier dydatycznych w nauczaniu tematyki "sole" w gimnazjum / Krystyna Wojciechowska, Agnieszka Rumowska .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 159-163 .
    článek

    článek