Výsledky vyhledávání

  1. K problematice kompetencí učitele v systému edukace, pedagogické teorie a praxe / Daniela Vrabcová .
    In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 180-182 .
    článek

    článek

  2. Klíčové kompetence žáků cílem i prostředkem reformy školství / Daniela Vrabcová .
    In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 326-322 .
    článek

    článek

  3. Postoje učitelů ke kompetenčně orientované výuce jako faktor inovačních změn ve školství / Daniela Vrabcová .
    In: Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy. s. 122-125 .
    článek

    článek

  4. Školní hodnocení z pohledu učitele sekundárního vzdělávání v empirickém šetření / Vendula Jelínková, Daniela Vrabcová .
    In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 72-77 .
    článek

    článek

  5. Učitelova proinovační angažovanost jako faktor šíření inovační změny ve školství / Daniela Vrabcová .
    In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 294-300 .
    článek

    článek