Výsledky vyhledávání

  1. Divadlo, filharmonie a studenti : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík [elektronický zdroj] . Zlín : VeRBuM, c2008 . 1 CD-ROM . ISBN 978-80-904273-0-3 (CD-ROM) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Jak posloucháme hudbu? : vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2010 . 140 s . ISBN 978-80-904273-8-9 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201102/contents/nkc20102155085_1.pdf .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2011 . 184 s . ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112194709_1.pdf .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Tradiční a nové v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol. . Zlín : VeRBuM, 2011 . 218 s . ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112201091_1.pdf .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  5. Žena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.) . Zlín : VeRBuM, 2010 . 260 s . ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100