Výsledky vyhledávání

  1. Analiza umiejętności wykonywania obliczeń chemicznych przez studentów I. roku chemii = The analysis of the first year chemistry students skills of solving chemical problems (calculations) / Krystyna Wojciechowska, Krzysztof Wojciechowski .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 300-305 : 2 grafy .
    článek

    článek

  2. Analiza wyników egzaminu z przedmiotu podstawy chemii studentów kierunku chemia = The analysis of the chemistry students exams results from general chemistry / Krzysztof Wojciechowski, Krystyna Wojciechowska .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 306-311 : 2 tab., 2 grafy .
    článek

    článek

  3. Badanie trudności w pisaniu równań reakcji kwasów z wodorotlenkami = Research on difficulty of writing equations of reactions of acids with hydroxides / Paweł Cieśla, Jan Rajmund Paśko .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 112-121 : 8 grafů .
    článek

    článek

  4. Barevné experimenty v organické chemii = Chromatic experiments in organic chemistry / Alena Krejčíková, Václav Richtr .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 246-252: il. .
    článek

    článek

  5. Conceptualizing the development of ICT-TPCK / Nicos Valanides, Charoula Angeli .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 447-457: 1 schéma, 1 tab. .
    článek

    článek

  6. Dětské pojetí závislosti u žáků mateřské a základní školy = Kindergarten and primary school children´s conception of addictions / Pavel Doulík, Jiří Škoda .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 535-545 : 3 grafy, 1 tab. .
    článek

    článek

  7. Development and evaluation of classification of chemical calculations at basic and secondary levels of chemistry education / Livija Tomina, Aira Krumina .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 275-288 : 3 tab., il. .
    článek

    článek

  8. Dílčí dovednosti učitele jako předpoklad účinné sebereflexe = The partial skills of teacher as condition of efficient self-image / Marie Solárová .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 398-404 : 2 grafy .
    článek

    článek

  9. Dominanty razvitija chimičeskogo obrazovanija i didaktiki chimii v XXI veke = Dominants and tendencies of development of chemical education and didactic of chemistry / Ninel Kuznecova .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 73-82 .
    článek

    článek

  10. Early scientific education - represented by student-laboratory "Schülerlabor NESSI-Lab" / Andreas Kometz, Michael Urbanger .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 21-31 : il. .
    článek

    článek