Výsledky vyhledávání

  1. Gamifying knowledge management systems / Michal Ďuriník .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [373 stran]. ISBN 978-80-7435-549-3. S. 95-101 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_4.pdf .
    článek

    článek

  2. Maximizing, satisficing, and consumer loaylty / Michal Ďuriník .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 [457 s.]. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-633-9. S. 177-183 (tištěný sborník), s. 183-189 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf .
    článek

    článek

  3. Uvedením podřadného výrobku ke zvýšení tržního podílu = Increasing market share with the introduction of an inferior product / Michal Ďuriník .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [470 s.]. ISBN 978-80-7435-366-6 (brož.). S. 197-203 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_1.pdf .
    článek

    článek