Výsledky vyhledávání

  1. Čáslavsko v literatuře / Milan Marek . Pardubice : Krajský dům osvěty, 1958 . 103 s, fot .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Sklad 10100
  2. Možnosti využití počítačových modelů ve výuce chemie na základních školách a gymnáziích / Milan Marek .
    In: Modelování ve výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Modelování ve výuce chemie. s. 79-81 .
    článek

    článek

  3. Počítačové modely ve výuce chemie / Karel Kolář, Karel Myška, Rafael Doležal, Milan Marek  Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 . 74 stran . ISBN 80-7041-991-1 (brožováno) .   [12, z toho volných 10, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01000
    Prezenčně2000
  4. Softwarové prostředky používané ve výuce / Karel Myška, Karel Kolář, Milan Marek .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 322-324 .
    článek

    článek

  5. Současné povědomí žáků a studentů o chemických vzorcích a modelech / Milan Marek, Karel Myška, Karel Kolář .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 112-116 .
    článek

    článek

  6. Využití počítačových modelů při výuce chemie na základní škole a gymnáziu / Milan Marek .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Mezinárodní seminář Význam chemie pro život společnosti - výukové aplikace. s. 92-96 .
    článek

    článek

  7. Vzorce, modely a počítačová grafika ve výuce chemie / Karel Myška, Karel Kolář, Milan Marek  Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 . 76 stran . ISBN 80-7041-979-2 (brožováno) .   [12, z toho volných 10, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01000
    Prezenčně2000
  8. Zkušenosti s využitím počítačových modelů ve výuce chemie na ZŠ a gymnáziu / Milan Marek, Karel Myška, Karel Kolář .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Aktuální otázky výuky chemie. s. 138-141 .
    článek

    článek