Výsledky vyhledávání

  1. Komunikačné aktivity univerzít vo väzbe na zisťovanie uplatnenia absolventov v praxi = Communication activities of universities in relation to finding out application of graduates in practice / Mária Rostášová, Alena Chrenková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 83-90 .
    článek

    článek

  2. K problematike podpornej infraštruktúry poznatkovej ekonomiky = On the problem of support infrastructure of knowledge economy / Tatiana Čorejová, Mária Rostášová .
    In: Hradecké ekonomické dny 2009 [163 s.]. ISBN 978-80-7041-443-9 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 27-32 : 2 tab. .
    článek

    článek

  3. Problémy rodinného podnikania v podmienkach Slovenska = The problems of family business in condition of Slovak Republic / Mária Rostášová .
    In: Hradecké ekonomické dny 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Hradecké ekonomické dny 2008. s. 125 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2008.pdf .
    článek

    článek

  4. Význam a postup zostavovania biografie znalostí vo firmách pre analýzu súčasného stavu v oblasti znalostnej ekonomiky regiónov = Significance and process of compilation the biography of knowledge in firms for analysis current situation of knowledge economy in regions / Mária Rostášová .
    In: Hradecké ekonomické dny 2010 [277 s.]. ISBN 978-80-7435-041-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 77-81 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2010_II.pdf .
    článek

    článek