Výsledky vyhledávání
- AITE - DVD - vybrané příklady z MS Excel / Hana Šafránková, Jan Sedláček .
In: E-learning 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2007. s. 149-154 . - Hodnocení kvality vysokoškolské přednášky = Quality evaluation of a university lecture / Jan Sedláček, Jiří Štýrský, Hana Šafránková .
In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 43 . - Hry se svíčkou = Games with a candle / Jan Sedláček, Ivan Holý, Jiří Rychtera . 1 CD-ROM . ISBN 80-7041-965-2 . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Hry se svíčkou = Games with a candle / Jan Sedláček, Ivan Holý, Jiří Rychtera . Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 . 35 s . ISBN 80-7041-965-2 . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - K problematice tvorby multimediálních studijních opor / Jan Sedláček .
In: E-learning 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2006. s. 330-333 . - K problematice záznamů přednášek / Jan Sedláček .
In: E-learning 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2007. s. 416-422 . - Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci / editoři Jan Sedláček & Martin Bílek . Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 . 16 s . ISBN 80-7041-280-1 (brož.) . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci / editoři Jan Sedláček & Martin Bílek . Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 . 405 s . ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) . [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Moderní prezentace - DVD / Hana Šafránková, Jan Sedláček .
In: E-learning 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2007. s. 155-161 .