Výsledky vyhledávání
- Lisabonská strategie a její implementace v podmínkách ČR / Daniel Toth .
In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Proměny klienta služeb sociální práce. s. 337-339 . - Luhmanovo pojetí výchovy v kontextu systémové sociální teorie / Jiří Tulka .
In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 144-147 . - Místo obvyklého úvodu / Jan B. Lášek, Daniel Toth .
In: Zdeněk Kučera [283 s.]. ISBN 80-239-4578-5 (brož.). Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, 2005. S. 5-11 . - Niklas Luhmann a sociální komunikace / Daniel Toth .
In: Systémová komunikace. Hradec Králové : Miloš Vítek, 2006. Systémová komunikace. s. 125-129 . - Niklas Luhmann a systémová teorie / Daniel Toth .
In: Kritika systémových přístupů [207 s.]. ISBN 80-7041-161-9 Kritika systémových přístupů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 62-64 . - Paul Tillich im Kontext des postmodernen Denkens / Daniel Toth .
In: Zdeněk Kučera [283 s.]. ISBN 80-239-4578-5 (brož.). Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, 2005. S. 53-64 . - Paul Tillich o moci a politice / Daniel Toth .
In: Sborník [429 s.]. ISBN 978-80-903509-7-7 (brož.). Hradec Králové : Katedra náboženské výchovy a charitativní práce Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové v nakl. Radimír Vyčítal - Lupus, Trutnov, 2008. s. 17-41 . - Paul Tillich : studie o náboženství, kultuře a politice / Daniel Toth Hradec Králové : Gaudeamus, 2005 . 123 stran . ISBN 80-7041-810-9 (brožováno) . [20, z toho volných 18, prezenčně 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 18 0 0 Prezenčně 2 0 0 0 - Politika a náboženství / Daniel Toth (ed.) . Hradec Králové : M & V, 2004 . 108 s . ISBN 80-86771-03-2 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Problém teologie kultury v díle Paula Tillicha / Daniel Toth .
In: Zdeněk Kučera [283 s.]. ISBN 80-239-4578-5 (brož.). Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, 2005. S. 75-109 .