Number of the records: 1  

Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Janků, Kateřina, 1978- (author)
    Title statementMožnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen / Kateřina Janků
    In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 51-59
    Subj. Headings speciálně pedagogická diagnostika
    děti s kombinovaným postižením
    vícenásobné postižení
    smyslové vnímání
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationCílem příspěvku je přiblížit možnosti a využití speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce skrze vybranou terapii - Koncept Snoezelen. V první části článku předkládáme teoretické vymezení osobnosti člověka s těžkým vícenásobným postižením, diagnostiky smyslové percepce a rozvrstvení vnímání člověka. Dále se ve druhé části článku zaměřujeme na definování konkrétního konceptu a možnosti využití multismyslového terapeutického konceptu Snoezelen k diagnostikování a posouzení smyslového vnímání osob s těžkým zdravotním postižením.
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document