Search results

Records found: 42  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0014619 amg^"
  1. 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s . ISBN 80-251-0325-0 (brož.) : .   [3, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0210
    33 rad jak pečovat o zákazníka

    book

  2. 42 častých námitek zákazníků a nejlepší odpovědi na ně : techniky oslabování a vyvracení námitek s cvičeními . Bratislava : Uniapress, 1992 . 1 sv .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  3. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) .   [4, currently available 3, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Prezenčně1000
    Aktivní CRM

    book

  4. Aktivní vztah k zákazníků pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling . Praha : Grada, 2002 . 192 s . ISBN 80-247-0569-9 : .   [9, currently available 9]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0900
    Aktivní vztah k zákazníků pomocí CRM

    book

  5. Bezkonkurenční služby zákazníkům : test kvality / David Freemantle . Praha : Management Press, 1996 . 162 s . ISBN 80-85943-26-3 .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    book

    book

  6. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [6, currently available 5, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
    Buzz

    book

  7. Consumer Behavior : Concepts and Applications . New York : McGraw-Hill, 1993 . 788s . ISBN 0-07-038767-2 : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Consumer Behavior

    book

  8. Consumer Behavior : Implications for Marketing Strategy . Homewood : Irwin, 1989 . 796 s . ISBN 0-256-06331-1 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  9. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) .   [5, currently available 5]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Diferencované řízení vztahů se zákazníky

    book

  10. Dokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba . Praha : Grada, 2004 . 164 s . ISBN 80-247-0847-7 .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Dokonalé služby

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.