Search results
- 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s . ISBN 80-251-0325-0 (brož.) : . [3, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 1 0 - 42 častých námitek zákazníků a nejlepší odpovědi na ně : techniky oslabování a vyvracení námitek s cvičeními . Bratislava : Uniapress, 1992 . 1 sv . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) . [4, currently available 3, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Aktivní vztah k zákazníků pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling . Praha : Grada, 2002 . 192 s . ISBN 80-247-0569-9 : . [9, currently available 9]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 9 0 0 - Bezkonkurenční služby zákazníkům : test kvality / David Freemantle . Praha : Management Press, 1996 . 162 s . ISBN 80-85943-26-3 . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : . [6, currently available 5, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Consumer Behavior : Concepts and Applications . New York : McGraw-Hill, 1993 . 788s . ISBN 0-07-038767-2 : . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Consumer Behavior : Implications for Marketing Strategy . Homewood : Irwin, 1989 . 796 s . ISBN 0-256-06331-1 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) . [5, currently available 5]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Dokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba . Praha : Grada, 2004 . 164 s . ISBN 80-247-0847-7 . [3, currently available 3]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0