Search results
- Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) . [4, currently available 3, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : . [6, currently available 5, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) . [5, currently available 5]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Dokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba . Praha : Grada, 2004 . 164 s . ISBN 80-247-0847-7 . [3, currently available 3]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Relationship marketing and customer relationship management / editors Annekie Brink, Adele Berndt . Lansdowne : Juta, 2008 . 216 s . ISBN 978-0-70217-739-2 (brož.) . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0