Search results

  1. ADHD krok za krokem / Jitka Kendíková  Praha : Raabe, [2019]  ©2019 . 159 stran . ISBN 978-80-7496-438-1 (brožováno) : .   [10, currently available 10]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK01000
    ADHD krok za krokem

    book

  2. Analytická zpráva z šetření TALIS 2013 / Vendula Kašparová, Anna Holečková, Jan Hučín, Tomáš Janík, Petr Najvar, Michaela Píšová, Eva Potužníková, Petr Soukup, Martina Ševců  Praha : Česká školní inspekce, [2015]  ©2015 . 85 stran . ISBN 978-80-88087-00-7 (brožováno) . http://www.csicr.cz/Prave-menu/Mezinarodni-setreni/TALIS/Ceska-skolni-inspekce-zverejnuje-analytickou-zprav. http://www.csicr.cz/getattachment/fc65fb1d-be48-4e15-a6b3-e8955a58fdcb .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Analytická zpráva z šetření TALIS 2013

    book

  3. Analýza vysokoškolské přípravy učitelů cizích jazyků / Pavel Doulík, Jiří Škoda, Natalia Orlova  Ústí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2013 . 147 stran . ISBN 978-80-7414-654-1 (brožováno). ISBN 978-80-7414-655-8 (vázáno) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Analýza vysokoškolské přípravy učitelů cizích jazyků

    book

  4. Assessing learning in the primary classroom / Sandra Johnson . London ; New York : Routledge, 2012 . ix, 157 stran . ISBN 978-0-415-56276-8 (brož.) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  5. Assessing young language learners / Penny McKay  Cambridge : Cambridge University Press, 2006 . xii, 388 stran . ISBN 978-0521-60123-8 (dotisk ; brožováno). ISBN 978-0521-84138-2 (dotisk ; vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Katedra anglického a francouzského jazyka a literatury0010
    Assessing young language learners

    book

  6. Assessment and learning in the primary school / E.C. Wragg  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2001 . viii, 86 stran . ISBN 978-0-415-24957-7 (dotisk ; brožováno). ISBN 0-415-24957-0 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  7. Assuring quality in education : policies and approaches to school evaluation in Europe : Eurydice report  Brussels : Education, Audiovisual and Culture Executive Agency, 2015 . 204 stran . ISBN 978-92-9201-658-6 (brožováno) . http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/178EN.pdf .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    Assuring quality in education

    book

  8. Autoevaluace v mateřské škole : cesta ke kvalitě vzdělávání / Zora Syslová . Praha : Portál, 2012 . 177 s . ISBN 978-80-262-0183-0 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Autoevaluace v mateřské škole

    book

  9. Démarche qualité et évaluation en langues / Bruno Mègre, Patrick Riba  Paris : Hachette, [2014]  ©2014 . 238 stran . ISBN 978-2-01-401602-4 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Katedra anglického a francouzského jazyka a literatury0100
    book

    book

  10. Developing feedback for pupil learning : teaching, learning and assessment in schools / Ruth Dann  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . viii, 155 stran . ISBN 978-1-138-68102-6 (brožováno). ISBN 978-1-138-68101-9 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Developing feedback for pupil learning

    book