Search results
- Maximizing, satisficing, and consumer loaylty / Michal Ďuriník .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 [457 s.]. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-633-9. S. 177-183 (tištěný sborník), s. 183-189 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf . - Spokojenost a loajalita zákazníků / Lukáš Volša .
In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 46 . - Úloha zaměstnanců při zvládání krize = Employees role in crisis period / Dagmar Čámská .
In: Hradecké ekonomické dny 2012 [322 s.]. ISBN 978-80-7435-171-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 43-47 : 3 grafy, 2 tab. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_1.pdf .