Search results

  1. Development of social networks from the local and global perspective / Libuše Svobodová, Miloslava Černá .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 370-378 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf .
    article

    article

  2. Internal and online marketing communication of Czech companies / Zdeněk Smutný, Radim Čermák, Martin Tománek .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [353 stran]. ISBN 978-80-7435-550-9. S. 192-198 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_5.pdf .
    article

    article

  3. On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010 = On-line tools in the US Senate campaign 2010 / Pavel Kovařík .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 182-190 .
    article

    article

  4. Sociální aplikace Facebook, EdgeRank a rozpočet = Social software application Facebook, Edgerank and costing / Libuše Svobodová, Miloslava Černá .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 189-195 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .
    article

    article