Search results

  1. Implementation of the brand hero in Budweiser promotional campaign on the Polish market - case study / Patrycja Andrzejewska .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 11-16 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  2. De minimis aid in the years 2008-2010 - analysis of granted support / Bartosz Bartniczak .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 17-23 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  3. Insight into social networks with focus on corporation setting / Miloslava Černá, Libuše Svobodová .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 24-30 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  4. The importance of territorial marketing in achieving community targets / Włodzimierz Deluga, Anna Wallis .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 31-41 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  5. Regional development and sport financing / Jaroslava Dittrichová .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 42-46 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  6. Changes in the allocation of financial capital in enterprises- local level / Paulina Filip .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 47-53 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  7. Innovation in the European Union in the light of Lisbon strategy and Europe 2020 strategy / Krzysztof Adam Firlej .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 54-60 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  8. The impact of service offshoring on the rise in employment in a post accession period / Krzysztof Firlej, Andrzej Pisulewski .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 61-67 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  9. Franchising as a modern business model for small and medium-sized trade enterprises in Poland / Firlej Krzysztof, Rydz Agnieszka .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 68-75 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article


  10. Structural changes in employment in the Polish economy over the period 2005-2010 / Bianka Godlewska-Dzioboń .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 76-82 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    article

    article