Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a public relations
Údaje o názvu Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (editor)
Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 Fyz.popis 118 stran : ilustrace, portréty ISBN 978-80-246-3075-5 (brožováno) Název v tiráži Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru Poznámky Dotisk 2016 Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketingová komunikace public relations oborová terminologie Forma, žánr terminologické slovníky výkladové slovníky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Databáze Slovníky Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 96547 477774 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel
Počet záznamů: 1