Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketingový management
Záhlaví-jméno Berndt, Ralph, 1947- (autor) Údaje o názvu Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [z německého originálu ... přeložila Ludmila Fatěnová] Dal.odpovědnost Fantapié Altobelli, Claudia (autor)
Sander, Matthias (autor)
Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2007 Fyz.popis viii, 360 s. ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) Edice Praxe manažera Business books Předmět.hesla marketing mezinárodní marketing teorie marketingu marketingová analýza marketingové strategie marketingový plán personální management Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 79973 414630 Knihovna II 79973 414631 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel
Počet záznamů: 1