Počet záznamů: 1
Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika)
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Palatková, Monika, 1970- (autor) Údaje o názvu Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika) = The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) / Monika Palatková Fyz.popis 1 tab., 1 schéma Souběž.n. The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) Dostupné též v elektronické podobě In . Hradecké ekonomické dny 2013 Hradecké ekonomické dny 2013. - S. 37-44 Předmět.hesla management destinací marketing destinací Balanced Scorecard Česko Forma, žánr články ze sborníku Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1