Počet záznamů: 1
Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ
SYS 0013688 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20120112135800.4 007 ta 008 120109s2011----xr-|||||||||||10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22 100 1-
$7 hk_us_auth*m0573795 $a Štorek, Petr $4 aut 245 10
$a Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / $c Petr Štorek, Jiří Nikl 650 07
$7 hk_us_auth*0015249 $a blended learning $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0009505 $a informační a komunikační technologie 650 07
$7 hk_us_auth*0012399 $a konstruktivismus $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0012893 $a didaktické cvičení 650 07
$7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*m0346078 $a Nikl, Jiří, $d 1943- $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0012428 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 $b Vyd. 1. $h 214 s. $z 978-80-7435-153-2 (brož.) $7 m2am $a E-learning 2011 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2011 $g s. 190-194 : 2 obr. 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1