Počet záznamů: 1  

Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ

  1. Štorek, Petr

    Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / Petr Štorek, Jiří Nikl.
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011. -- Vyd. 1.. -- 214 s.. -- 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. -- s. 190-194 : 2 obr.
    I. Nikl, Jiří, 1943-


    blended learning * konstruktivismus * základní školy * informační a komunikační technologie * didaktické cvičení * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.