Number of the records: 1
Ambivalentní role reklamy v současné společnosti
Main entry-name Kašpárková, Lenka (author) Title statement Ambivalentní role reklamy v současné společnosti / Lenka Kašpárková Another responsib. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta. Katedra výtvarné výchovy (publisher) Edition statement 1. vydání Publication Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013 Phys.des. 1 CD-ROM (49 stran) : barevné ilustrace ISBN 978-80-244-3819-1 Edition Skripta Note Název z disku. Pod názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy Subj. Headings reklama a propagace reklamní strategie guerilla marketing cílený marketing užitkový design Form, Genre učebnice vysokých škol CD-ROM Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Country Česko Language Czech Copy count 1, currently available 1 Database Elektronické zdroje book
Call number Track No. Location Sublocation Info CD 96786 478292 VV k dispozici na katedře
Number of the records: 1