Number of the records: 1
Curricular stages of critical thinking implementation in pregradual social workers training II
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Balogová, Beáta, 1964- (author) Title statement Curricular stages of critical thinking implementation in pregradual social workers training II / Beáta Balogová, Lenka Kvašňáková, Denisa Šoltésová Another responsib. Kvašňáková, Lenka (author)
Šoltésová, Denisa (author)
Phys.des. 1 schéma, 2 tabulky Dostupné též v elektronické podobě In Sociální práce v nejisté době. - S. 53-61 Subj. Headings sociální práce - studium a výuka sociální pracovníci odborné vzdělávání pregraduální příprava vysokoškolské studium kritické myšlení kurikulum Form, Genre články ze sborníku Annotation The intention of the authors is a reflection of new approaches of the problem-based learning (its methods and forms) in pregradual training of social workers atmaster’s degree. The primary objective is to demonstrate the possibilities of application of problem-based learning into the concept of practical trainings with the parallel implementation into the conceptual framework of final qualifying thesis. The authors are showing a readiness in solution of theoretical and practical problems of the science. The result of these curricular steps should be the better quality of university student training leading to a wider range of capabilities and competencies of the following applicability on the labor market. Conspect 377 - Odborné vzdělávání Country Česko Language English URL http://www.prohuman.sk/files/XII_Hradecke_dny_vedecky_sbornik.pdf Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1